USLOVI I KRITERIJUMI ZA STICANJE PRAVA NA ISTICANJE NOVOG SIMBOLA ZA PROIZVODE OD DRVETA |
Autor Nenad Ranković, Branko Glavonjić, Milan Nešić | |
USLOVI I KRITERIJUMI ZA STICANJE PRAVA NA ISTICANJE Nenad Ranković Izvod: U preradi drveta i proizvodnji nameštaja Srbije ima malo diferenciranih proizvoda i usluga koji bi mogli da se prepoznaju kao brend. Opšta neaktivnost na polju brendiranja proizvoda značajno umanjuje šanse naših preduzeća za povećanje izvoza roba i ostvarnje većih deviznih prihoda. Zbog toga, strateško opredeljenje u ovoj oblasti, posebno u proizvodnji nameštaja, treba da bude stvarenje kvalitetnih proizvoda i usluga na osnovu sopstvenih brendova i dizajna. Šumarski fakultet u Beogradu, preko svog Centra za marketing, pokrenuo je inicijativu za izradu dugoročne strategije da bi se ostvario ovaj cilj. U radu je, pored obrazloženja značaja brendiranja proizvoda, dat i predlog naziva robne marke i loga, kriterijumi i uslovi za dodelu znaka, kao i postupak za dodeljivanje, kontrolu i suspenziju predloženog znaka brenda „GOOD WOOD comes from SERBIA“.
|
< Prethodno | Sledeće > |
---|